لوازم منزل

خرید لوازم منزل

لوازم منزل

خرید لوازم منزل

خالی کردن در مقابل خلاء های بند ناف

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸، ۰۷:۰۲ ب.ظ

آیا خلاء چوب همه چیزهایی است که شما نیاز دارید؟ CHOICE داده ها را خرد می کند.

تصویر کیم گیلمور توسط کیم گیلمور
اشتراک گذاری:در فیسبوک به اشتراک بگذاریددر توییتر به اشتراک بگذاریداشتراک از طریق ایمیل
آخرین بروزرسانی: 18 آوریل 2019

آیا وقت آن رسیده است که خلاء های بشکه ای و قائم را که به برق متکی هستند متوقف کنیم و اکنون تخلیه چوب های باطری در حال افزایش است؟

خلاء چوب بی سیم به سرعت تبدیل به یک لوازم خانگی محبوب می شوند. ما شاهد تغییر بزرگی در بازاریابی به سمت بی سیم در سال 2018 بودیم ، هنگامی که Dyson اعلام کرد دیگر در حال تولید خلاء های سیم کشی سنتی نیست زیرا آینده را به عنوان باتری کار می کند.

در تست های آزمایشگاهی CHOICE ، از زمانی که تقریباً یک دهه قبل آزمایش آنها را شروع کردیم ، شاهد بهبود عملکرد خلاء چوب هستیم - و این روزها ، برخی مدل های رده بالا واقعاً از همتایان مفتول خود در فرش فراتر هستند. اما تغییرپذیری وجود دارد: برخی از بدترین مجریان جایگزین خلاء سنتی نیستند.

حکم انتخاب
ما داده های تست هایمان را خرد کرده ایم ، و مگر اینکه شما مایل به پرداخت هزینه های کلانی برای خلاء استیک بالا (و در مورد خالی کردن از آن نیستید که مرتباً زحمت کشیدید) فکر می کنیم زمان کافی نیست که از شر سنتی خود خلاص شوید. خلاء هنوز برای کسانی که تمیز بزرگ هستند

کدام خلاء در برداشت گرد و غبار بهتر است؟
برنده (در حال حاضر): خلاء سنتی
در نگاه اول ، هنگامی که به میانگین نمرات آزمون برای خلاء روی فرش نگاه می کنیم ، بین عملکرد چوب و خلاء تفاوت چندانی وجود ندارد:

 میانگین نمرات خلاء CHOICE از 2018-19

 نوع خلاء

 تمیز کردن کامل روی فرش

تمیز کردن سریع روی فرش

 استیک (بی سیم)

 72٪

 65٪

 سنتی (بند ناف)

 73٪

 65٪


اما این ارقام تا حدودی توسط جاروبرقی های سطح بالا که اغلب می توانند نسبت به پسر عموزاده های بند ناف خود نیز عملکردی بهتر و حتی بهتر داشته باشند ، کمرنگ هستند. به عنوان مثال ، خلاء عملکرد برجسته ما 91٪ برای عملکرد تمیز فرش ، برابر با خلاء بشکه ای با عملکرد بالا است.

بنابراین اگرچه برخی خلاء های چوب قطعاً جایگزین خلاء کامل هستند - و شکاف عملکرد در حال بسته شدن است - ما نمی توانیم بگوییم که این مورد برای اکثر مدل های موجود در آن وجود دارد. از آنجا که ما باید انتخاب کنیم ، بشکه / قائم هنوز برنده است.


 
Bosch ، Dyson ، Electrolux ، هوور ، ال جی و موارد دیگر
به بررسی محصولات تخصصی ما مراجعه کنید

بررسی خلاء سنتی
نگهداری از کدام خلاء آسانتر است؟
برنده: خلاء سنتی
خلاء های استیک دارای سطل های کوچکتر گرد و غبار هستند (0.2 لیتر تا 0.7 لیتر) بنابراین به تخلیه مکرر نیاز دارند و نباید بیش از حد حداکثر پر شوند. خالی کردن سطل بعد از هر بار استفاده و تمیز کردن فیلترها به طور مرتب (که اغلب ممکن است نرم باشد) به عملکرد بیشتر مدلها کمک می کند.

بعضی از مدل ها مانند Dyson V11 و Dyson V10 نشان می دهند که فیلتر (یا فیلترها) نیاز به تغییر دارند ، اما بیشتر خلاء های چوب این کار را نمی کنند. شما احتمالاً فقط متوجه خواهید شد که وقتی عملکرد را کاهش می دهید نیاز به تغییر دارند.

خلاء های دارای نیروگاه معمولاً دارای ظرفیت گرد و غبار به مراتب بیشتری هستند. اندازه گیری متوسط ​​حدود 1.9 لیتر است - به عنوان مثال بسیاری از کیسه های گرد و غبار از محدوده Miele دارای ظرفیت عظیم 3 لیتری هستند.

کدام خلا برای موهای حیوان خانگی مناسب است؟
برنده: خلاء سنتی
در سال 2010 ، بسیاری از خلاء های پوستی که آزمایش کردیم ، هنوز هم تعداد عجیب موهای حیوان خانگی را روی فرش باقی نمی گذارند ، و نتایج به طور متوسط ​​فقط خوب بود. در حالی که این روزها ما روی فرش های مختلف آزمایش می کنیم و نمی توانیم نتایج را به طور مستقیم مقایسه کنیم ، اما وقتی خلاء در قویترین تنظیمات آنها قرار دارد ، نتایج عالی برای برداشتن موهای حیوان خانگی از فرش می بینیم. این نشان می دهد که هم مکش و هم طراحی سرهای قدرت به مرور زمان بهبود یافته است.

با این حال ، گربه ها و سگ ها موهای زیادی ریختند ، بنابراین اگرچه بسیاری از خلاء های پوستی که ما این روزها آزمایش می کنیم کار بزرگی انجام می دهند ، اما ممکن است خود را بیشتر درگیرتر از ظروف کوچکتر خالی کنید ، که اگر از آلرژی رنج می برید ، می تواند یک درد و کمکی باشد. . علاوه بر این ، باتری ممکن است به اندازه کافی طولانی نباشد که تمام موهای خود را انتخاب کنید. قرار دادن خلاء در تنظیمات پایین تر می تواند به ماندگاری بیشتری کمک کند ، اما ممکن است به اندازه دلخواه موهای شما را نگیرد. خلاء کیسه دار سنتی موهای حیوان خانگی را در مواقع دفع قرار می دهد و خلاء کیسه دار و بدون کیسه به آنها نیاز نیست که به طور مرتب تخلیه شود.

در مورد انواع خلاء ، مدل ها ممکن است در صورت عدم استفاده از برس موتوری توربو یا سر نیرو ، در واقع موهایی را که در فرش تعبیه شده است بکشند.

استفاده از کدام خلاء آسانتر است؟
برنده: خلاء استیک
خلاء های استیک مورد آزمایش ما دارای وزن متوسط ​​فقط 2.9 کیلوگرم در مقایسه با 7.1 کیلوگرم برای مدل های بند ناف است ، بنابراین برای سهولت در رفت و آمد در خانه ، مشخص است که چرا خلاء های چوب بسیار محبوب شده اند.

تمیز کردن ماشین شما با خلاء چوب آسان است. در اکثر مدل ها بدن از گره جدا می شود و می توانید به راحتی یک وسیله خزانه یا اثاثه یا لوازم داخلی برای اضافه کردن سنگریزه و سنگریزه های مزاحم به آن اضافه کنید. برخی از ابزارها قابل انعطاف هستند ، بنابراین می توانید با سهولت وارد فضای تنگ شوید.

البته امتیاز دیگر این است که شما بند ناف هستید و آماده رفتن هستید. برای تمیز کردن سریع ، هیچ مشکلی وجود ندارد. در حالی که استثنائات وجود دارد ، خلاء های منظم به طور متوسط ​​بین 9 یا 10 متر دسترسی محدود دارند ، بنابراین باید وصل و جدا شوید.


 
به دنبال بهترین خلاء چوب هستید؟
به بررسی محصولات تخصصی ما مراجعه کنید

بررسی خلاء استیک
خالی از آب نیستید؟
برنده: خلاء سنتی

خلاء استیک وقتی حداقل انتظار آن را دارید می توانید کاملاً ناگهان از بین برود. به طور متوسط ​​، باتری ها 4.5 ساعت طول می کشد تا فقط 13 دقیقه از مصرف آن با قدرت کامل استفاده شود. خوشبختانه ، با بسیاری از مدل ها وضعیت آسانتر می شود.

به عنوان مثال ، باتریهای قابل تعویض در بعضی از مارکها استاندارد هستند. خلاء چوب Ryobi همراه با باتری قابل حذف است که همچنین با خانواده ابزار آن سازگار است ، بنابراین می توانید یک لوازم یدکی شارژ شده را در اطراف خود نگه دارید. و مدلهای A9 سطح بالا A9 دارای پاور دوگانه هستند بنابراین می توانید یک باتری را در حوض در حالی که دیگری در حال استفاده است شارژ کنید ، سپس در صورت لزوم تعویض کنید.

باتری های Dyson هنوز هم در واحدهای خود یکپارچه هستند ، اما آخرین مدل های V11 دارای صفحه نمایش ال سی دی با یک تایمر شمارش معکوس هستند تا به شما امکان نظارت بر سطح قدرت را می دهد.

اگر به خوبی آماده باشید ، یک خلاء چوب می تواند شما را از طریق یک خانه تمیز ببیند ، اما با منبع تغذیه ثابت یک سیم مفتول مقایسه نمی شود.

کدام خلاء بی صدا هستند؟
کراوات است

بستگی دارد خلاء ممکن است تعدادی تنظیم مکش داشته باشد ، بنابراین ما آنها را با صدای بلندترین و قوی ترین تنظیمات آزمایش می کنیم. بر این اساس ، ما در واقع تفاوت قابل ملاحظه ای بین سیم بند و چوب مشاهده نمی کنیم ، با هر دو نوع به طور متوسط ​​73dB اندازه گیری می کند.

کدام خلا ها دارای ارزش بهتری هستند؟
برنده: خلاء سنتی

نتایج آزمون ما نشان می دهد که قیمت لزوماً نشانه ای از عملکرد نیست. در حالی که برخی از خلاء های چوب بیش از 900 دلار را به شما باز می گردانند ، ما برخی از نقاط با قیمت بسیار پایین را بررسی کرده ایم که هنوز هم کار بسیار خوبی را انجام می دهند. گرچه تمایل دارید ارزش بیشتری از خلاء سنتی کسب کنید.

 

  • کریم قدوسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی