لوازم منزل

خرید لوازم منزل

لوازم منزل

خرید لوازم منزل

بهترین سینک های آشپزخانه

جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۱۶ ق.ظ

سینک آشپزخانه به شدت مورد استفاده قرار می گیرد اما کم ارزش است. شما می خواهید یکی از آن ها بسیار کاربردی ، بادوام و جادار باشد ، به این ترتیب جذاب و سازگار با دکوراسیون آشپزخانه شما نیست.
شستن وسایل بزرگ به مدت طولانی در یک مزرعه مزرعه / پیش بند ممکن است راحت تر از پشت باشد ، زیرا نیازی نیست که به سمت تسمه ایستاده تکیه دهید.
به دنبال سینک ساخته شده از فولاد ضد زنگ باشید که از جنس استنلس استیل 18 عیار یا پایین تر باشد. هرچه این عدد کوچکتر باشد ، ضخیم تر و کیفیت بالاتری نیز دارد.
انتخاب برتر بهترین سینک ظرفشویی از استیل ضد زنگ Kraus Standart PRO 30 اینچ 16 اینچ 16 اینچ است. گلدان های بلند در یک حوضچه ساتن سخت و استیل ضد زنگ که با بالشتک عایق صوتی تنظیم شده است ، جای می گیرد.

هنگام خیال پردازی در مورد آشپزخانه رویایی ، تفکر در مورد لوازم خنک ، وسایل و همه چیز به غیر از سینک آشپزخانه فکر می کنید ... تا وقتی که واقعاً یکی را انتخاب کنید و بخرید. حداقل ظرف چند صد دلار (اما اغلب خیلی بیشتر) ، یک سینک آشپزخانه یک سرمایه گذاری مهم است - از لحاظ پولی ، عملکردی و زیبایی شناسی.  

این اسب بخار کار نشده از مرکز آشپزی منزل برای اهداف زیادی استفاده می شود ، از جمله شستن دست ها ، استیکر (امیدوارم بعد از انباشت ، خیساندن ، شستشو و حتی شستن دست) ظروف کثیف ، نگه داشتن و شستن گلدان ها و قابلمه ها ، تمیز کردن سبزیجات و میوه ها ، تخلیه نودل ، گرفتن آب خام از ذوب گوشت و ماهی و موارد دیگر.

قبل از پرش به انواع سینک ظرفشویی در بازار ، این مواردی است که باید هنگام انتخاب سینک ظرفشویی برای آشپزخانه خود در نظر بگیرید:

اندازه: بدیهی است که سینک ظرفشویی باید در فضای پیشخوان و فضای کابینت مورد نظر خود جای بگیرد ، اما شما می خواهید آن را به اندازه کافی بزرگ تهیه کنید که نیازهای شما را برآورده کند. نه تنها به عرض و طول ، بلکه به ارتفاع نیز توجه داشته باشید که حاوی گلدان های بلند ، گلدان ظروف و آب پاشیده است.
تعداد حوضه ها / کاسه ها: مدل های تک حوضه (با نام مستعار یک کاسه) ساده ترین طرح ها هستند و بیشترین فضای "باز" ​​را برای نگه داشتن قابلمه ها و بشقاب های بزرگ ارائه می دهند. مدل های دو حوضه دارای دو کاسه جانبی در کنار هم - هر دو به اندازه یک اندازه ، یا یک بزرگ و یکی کوچک - و برای سازماندهی و جدا کردن موارد و استفاده برای اهداف مختلف بسیار عالی هستند. من یک سینک ظرفشویی 70/30 دارم. حوضچه کوچکتر (یعنی 30) روی زباله تخلیه می شود و برای تمیز کردن مواد مورد استفاده قرار می گیرد در حالی که وان بزرگتر (یعنی 70) ظرف را نگه می دارد که در انتظار شستشو است. مدل نزولی دو کاسه این است که هر حوضه ممکن است خیلی کوچک باشد تا خیلی از موارد (یا بزرگ) به راحتی نگهداری شود. حتی سینک ظرفشویی سه تایی وجود دارد که بیشتر آنها در آشپزخانه های خانگی یا صنعتی بسیار بزرگ استفاده می شود.
مصالح ساختمانی: فولاد ضد زنگ به دلیل دوام ، ماندگاری و مقرون به صرفه بودن از محبوبیت بالایی برخوردار است. جنبه های جانبی این است که فولاد ضد زنگ می تواند به راحتی خراشیده و لکه دار شود. به دنبال یک سینک با فولاد ضد زنگ 18 یا پایین تر باشید. هرچه این عدد کمتر باشد ، ضخیم تر و کیفیت بالاتر نیز خواهد بود. سینک های سنگی (مانند گرانیت ، کامپوزیت گرانیتی و سنگ مرمر) ممکن است با دوام تر و ضد صدا باشند ، اما گران تر هستند. مواد دیگر - مانند شومینه ، چینی ، اکریلیک ، چدن مینا ، فولاد مینا ، مس و فایبرگلاس - همه دارای جوانب مثبت ، منفی و قیمت های مختلف هستند.
نصب:یک سینک روتختی (دارای افت فشار داخل) در یک سوراخ بریده شده در بالای پیشخوان وارد می شود. لبه سینک در اطراف سوراخ امتداد دارد تا یک لبه را که به پیشخوان بسته شده است و از وزن سینک پشتیبانی می کند. اگرچه نصب آن آسان است و برای DIYers بسیار عالی است ، یک سینک ظرفشویی بعداً کار بیشتری را ایجاد می کند زیرا لبه نیاز به تمیز کردن دارد و لب ایجاد می کند که آب جارو را مسدود می کند و خرده های آن را مستقیماً از پیشخوان درست داخل سینک می کند. سینک زیرین از پایین به سوراخ پیشخوان تعبیه شده و با کلیپ های مخصوص به پیشخوان وصل می شود. اگرچه به راحتی می توانید آب و خرده های آن را از روی میز به داخل سینک ظرف بریزید ، اما باید درز را که در آن سینک و پیشخوان ملاقات دارید تمیز کنید. سینک یکپارچه ظریف و کمتر متداول از مواد سطح جامد پیشخوان ساخته شده و در محل توسط سازنده ذوب شده است. سینک های یکپارچه یکپارچه هستند - پیشخوان درست داخل سینک ظرفشویی می رود - اما تعمیر و یا حذف و جایگزینی آن گران قیمت و مشکل است. بعضی اوقات باید کل پیشخوان را که در آن سینک ظرفشویی قرار دارد جایگزین کنید.
سبک: بیشتر سینک ظرفشویی آشپزخانه در یک سوراخ در پیشخوان بالای فضای کابینت قرار دارند. کابینت خانه / مزرعه پیش بند بزرگ است و به نظر می رسد کابینت "داخل آن" ساخته شده است که برای این نوع سینک طراحی شده است. دیواره جلوی این سینک جلوی پیشخوان شکل می گیرد. بنابراین ، شستن وسایل بزرگ (گلدان ، قابلمه ، سگ) برای مدت طولانی در یک مزرعه مزرعه / پیش بند ممکن است راحت تر از پشت شما باشد زیرا نیازی نیست که شما باید از طریق یک نوار countertop یاد بگیرید. از طرف دیگر ، آب می تواند راحت تر بر روی زمین فرو رود بدون آن که از باتری روی میز استفاده شود.
نام تجاری: چندین نام بزرگ به دلیل کیفیت بالا و شهرت خوب در بازار سینک آشپزخانه مسلط هستند. این تولید کنندگان (تعدادی از آنها در انتخاب های زیر درج شده اند) ارزش تحقیق دارند زیرا یک سینک آشپزخانه کالایی با بلیط بزرگ است که می خواهید سال ها در برابر لباس و پارگی خانواده خود بایستید.
ما وب سایت هایی را که در ساخت و استفاده از لوازم جانبی آشپزخانه متخصص هستند ، بررسی کرده ایم. بازخورد صاحبان مدل های زیر به تأیید و همچنین رد گزارش داوران کمک می کند.


در اینجا بهترین سینک ظرفشویی آشپزخانه می توانید خریداری کنید:
بهترین سینک ظرفشویی آشپزخانه: سینک آشپزخانه فولاد ضد زنگ Kraus Standart PRO 30 اینچ 16 اینچ
بهترین سینک ظرفشویی بالای آشپزخانه: روتاتی 33 اینچ توسط سینک استیل ضد زنگ 22 اینچ تیرانا
بهترین سینک آشپزخانه کامپوزیت گرانیتی: کاسه Blanco Performa Cascade Super Single Bowl
بهترین سینک آشپزخانه دوجداره / حوضچه: سینک آشپزخانه از جنس استنلس استیل 16 زاویه دار 32 زیرانداز
بهترین سینک آشپزخانه / پیش بند آشپزخانه: سینک آشپزخانه مزرعه فولادی ضد زنگ Kraus Standart PRO 33 اینچ 16 اینچ

در کل بهترین سینک آشپزخانه
سینک آشپزخانه کراوس
انبار خانه
در آمازون با قیمت 242.99 دلار
در فروشگاه خانگی با قیمت 269.95 دلار بخرید
زیبا ، جادار و بادوام ، سینک آشپزخانه از استیل ضد زنگ Kraus Standart PRO 30 اینچ 16 اینچ 16 اینچ غیرقانونی به شما کمک می کند تا کار را در آشپزخانه انجام دهید - بی سر و صدا.
Kraus یک برند مشهور در صنعت سینک آشپزخانه است و سینک آشپزخانه استیل آشپزخانه Kraus Standart PRO 30 اینچ 16 اینچی 16 درجه از زیر آب ، از شهرت خود حمایت می کند. ساخته شده از فولاد ضد زنگ درجه T ndustrial ، T304 16-درجه با ساتن درجه تجاری ، در برابر خوردگی و دندانپزشکی مقاومت می کند. با ابعاد بیرونی کافی (30 اینچ عرض 18 اینچ از جلو تا 10 اینچ با عمق 10 اینچ) ، این مدل تک حوضچه دارای قابلمه ها و قابلمه های بزرگ و همچنین شمع های ظروف است. در حالی که ممکن است کاربران عاشق شستن ظرف ها نباشند ، بسیاری از افراد عاشق اتاق راحتی و عمق هستند که باعث می شود کار ظروف و کار بر روی سینک راحت تر باشد.

زرق و برق دار کراوس استاندارد PRO 30 اینچ 16 سنج Undermount تنها کاسه فولاد ضد زنگ سینک آشپزخانه به راحتی مسابقات دکور ترین آشپزخانه و می آید با یک شبکه، یک سه تکه مجموعه سبد صافی، و یک حوله آشپزخانه سیاه و سفید مشخص شده "کراوس." این شبکه محافظت می کند و از کف سینک در برابر خراش محافظت نمی کند ، اگرچه برخی از کاربران (اما مطمئناً همه آنها) آمازون این خراش را آسان نمی کردند. تعداد معدودی از ظهور لکه های زنگ زدگی را نیز ذکر کردند.  

در حالی که از کف صحبت می کنید ، به آرامی به سمت سوراخ تخلیه ای که به قسمت پشت سینک نزدیکتر است شیب می یابد تا فضای قابل استفاده بیشتری فراهم شود. راهنماهای شیر آب آشپزخانه خاطرنشان کردند که این سینک " دارای زهکشی برتر است. بنابراین آب داخل KHU100-30 راکد نخواهد شد." زهکشی نظرات متفاوتی از مشتریان آمازون دریافت کرد ، برخی مخالفت نکردند ("شما برای صرف کمی وقت اضافی [تلاش و آب] برای شستن ذرات مواد غذایی در  زهکشی" صرف نظر کرده اید) و برخی از تأییدها ("من دیدم که چندین نماینده اظهار شکایت می کنند که این کار را نمی کند"). خوب تخلیه کنید ، اما این تجربه من نبوده است. با یک شستشوی سریع در اطراف لبه ها ، همه چیز درست در زیر تخلیه جریان می یابد و آب کمی ایستاده باقی می ماند"آنچه مردم با این سینک به طور کلی و به خصوص با گوشه های اطراف آن دوست دارند ، این است که سینک ظرفشویی آشپزخانه از استیل ضد زنگ Kraus Standart PRO 30 اینچ 16 اینچی 16 میلیمتری زیر آب ، بسیار آسان است.

Another asset is the NoiseDefend technology, which consists of extra-thick pads that cover more than 80% of the sink for added sound and temperature insulation. Healthy Kitchen 101 named this model its top pick and praised the sink's superior soundproofing, which means that you won't hear much noise when running the water or garbage disposal. The undermount comes ready for installation in a 33-inch-minimum sink cabinet, including mounting hardware, a cutout template, and instructions. Some Amazon users described installation as "easy," but many had theirs professionally installed.

The Kraus Standart PRO 30-Inch 16-Gauge Undermount Single Bowl Stainless Steel Kitchen Sink was named "Best Overall/Top Pick" by Best Kitchen Faucets Hub, "Best Undermount Sink" by Best Kitchen Buy, "Editor's Choice" by Helpful Habitat, and one of Kitchen Folks' top 10 choices. Of 630 Amazon reviewers, 82% awarded this sink 5 out of 5 stars.

Pros: Large, accommodates large pots and pans, sturdy, easy to clean, good price

Cons: Satin finish scratches, water and food particles don't always drain well without rinsing

در آمازون با قیمت 242.99 دلار
در فروشگاه خانگی با قیمت 269.95 دلار بخرید

بهترین سینک ظرفشویی آشپزخانه
سینک رواتی
انبار خانه
در HOME DEPOT با قیمت 269.99 دلار بخرید
برای صاحبانانی که می خواهند مدل بالای کوه را داشته باشند ، روتاتی 33 اینچ توسط سینک استیل ضد زنگ 22 اینچ تیرانا ظرفیت ، کیفیت ، عایق صوتی و زیبایی زیبایی را ارائه می دهد.
تک کاسه Ruvati 33 اینچ 22 اینچ تیرانا افت در فولاد ضد زنگ سینک دوست داشتنی و بزرگ است. کاسه استیل ضد زنگ آن از جنس استنلس استیل T304 با اندازه 16 سیلندر با ضخامت ساتن 10 اینچ ، عمق 31 اینچ (داخلی) / 33 اینچ (بیرونی) و 18 اینچ (داخلی) / 22 اینچ (بیرونی) جلوی پشت. بسیاری از داوران آمازون از جادار بودن ، محکم بودن و زیبایی ظاهری آن ستایش می کنند. یکی تا آنجا پیش رفت که می گفت: "من باعث می شود که کتابچه راهنمای شستن ظرف دستی نسیم داشته باشد. "

شامل یک چرخ دستی سبد برای تخلیه و شبکه ای است که شما در کف سینک قرار داده تا از خراشیدن آن محافظت کنید. چند کاربر آمازون نگران این بودند که شبکه خود کف را خراش دهد. مانند بسیاری از سینک های ضد زنگ ، روتاتی 33 اینچ توسط سینک استیل ضد زنگ 22 اینچ تیرانا کمی خراشیده است. کف خود را کمی شیب می کند تا آب آن تخلیه شود ، اگرچه می تواند حتی بیشتر شیب بگیرد ، داوران آمازون را قبول کردند که " از سمپاش برای کمک به تخلیه ذرات غذا استفاده می کنند ، اما این مسئله تا حدودی به دلیل گوشه های صفر [تیز" است. تجارت بیشتر برای فضای بیشتر. " دیگری نوشت: «گوشه های تیز و ربات مسطحtom do lead to slower drainage. We have to spend a little more time spraying water to get the food debris down the drain but it is worth it."

The Ruvati 33-Inch by 22-Inch Tirana Drop-in Stainless Steel Sink is insulated with thick sound-guard padding and undercoating, which effectively dampens noise from things like faucet water hitting the bottom or the garbage disposal). This top-mount model comes with a cutout template, mounting clips, and an installation guide. It has four pre-drilled holes for faucet and soap dispenser installation. Don't worry if you don't use all four holes; three holes have steel plugs. Drop-in models are good for DIYers and so is this one, although many reviewers suggest professional installation for most kitchen sinks.

Ruvati 33 اینچ 22 اینچ تیرانا افت در فولاد ضد زنگ نزول بود به نام "بهترین و افت در سینک آشپزخانه" توسط بهترین آشپزخانه فروش ، "بالا Overmount سینک" توسط مفید زیستگاه ، و "فولاد بهترین ضد زنگ سینک" توسط آشپزخانه سالم 101 . از بیش از 200 بررسی کننده آمازون ، 79٪ 5 نفر از 5 ستاره را به آن بخشیده اند.

مزایا: راحتی ، نصب آسان ، قیمت مناسب برای کیفیت بالا

منفی: سنگین است ، می تواند به راحتی خراشیده شود ، گوشه های مربعی برای تمیز کردن دشوار است

در HOME DEPOT با قیمت 269.99 دلار بخرید

بهترین سینک ظرفشویی کامپوزیت گرانیتی
سینک آبشار اجرا
انبار خانه
در HOME DEPOT با قیمت 528.99 دلار
در آمازون با قیمت 529.99 دلار بخرید
از لوکس بودن گرانیت با Blanco Performa Cascade Super Single Bowl و راحتی این لبه داخلی این مدل لذت ببرید .  
Internationally recognized German manufacturer Blanco produces high-quality sinks, and the Blanco Performa Cascade Super Single Bowl is no exception. Many of this brand's models earned accolades; we decided to focus on the Blanco Performa Cascade Super Single Bowl because, in addition to positive reviews, it has a less-common feature: a low divider that separates the large basin (33 inches wide by 19 inches front to back) into two sections.

A ledge that's half as tall as the bowl's depth acts as a border between a lower main part (18 inches wide by 17.5 inches front to back by 10 inches deep) and a raised part (12 inches wide by 17.5 inches front to back by 7.75 inches deep). You can perch the included mesh colander atop when washing fruits and veggies. The Blanco Performa Cascade combines the benefits of single- and double-basin sinks. On one hand, you can fill the lower side with water and use it independent of the raised section as if you had a double-bowl sink. On the other hand, if you need more room for large pans or wide serving plates just keep filling it until the water overflows the divider and — voilà — you've converted the sink to a broader single bowl. One Amazon reviewer noted, "خوب است که اندازه کامل آن را برای شستن وسایل بزرگ و قفسه کمی برای ذوب کردن وسایل یا قرار دادن نگهدارنده صابون داشته باشید. "

زهکشی سینک تنها در گوشه سمت راست بالای بخش بزرگ درست کنار حاشیه است. این موقعیت یابی فضای کافی بدون وقفه در قسمت بزرگ و همچنین خالی کردن مایعات را که از طاقچه کوچک می ریزند فراهم می کند ، که برای خشک کردن سبزیجات و ذوب کردن گوشت مناسب است. بلانکو پروفرما آبشار خوبی تخلیه.

ساخته شده از مارک "Silgranit" ، کامپوزیتی که 80٪ گرانیت جامد دارد ، این سینک ظرفشویی بسیار بادوام است و تا سالها استفاده می کند. تمیز کردن آن آسان است و ضد خش و خاکی است. سینک بزرگ ، که آن را "بهترین گزینه برای بودجه" نامید ، دوست دارد که بتواند مواردی از لیوان ، سرکه ... را برای اهداف پخت و پز یا تمیز کردن "و همچنین لکه های چای ، قهوه و شراب قرمز کنترل کند. بلانکو پروفرما آبشار در برابر حرارت تا 536 ° F، و بهترین آشپزخانه جرثقیل توپی اشاره کرد تطبیق پذیری سینک در آن شما می توانید میوه سیتریک بیش از آن را تکه تکه و همچنین یک ماهی تابه داغ در کف سینک بدون هیچ گونه نگرانی قرار داده است.

این سینک زیبا در هشت رنگ غنی موجود است: آنتراسیت ، بیسکوییت ، بیسکویت ، قهوه ای قهوه ای ، سدر ، قورمه ای ، خاکستری فلزی و سفید. یک قالب و کلیپ های بریده شده برای نصب کمر در یک کابینت سینک با حداقل 36 اینچ درج شده است. در میان بیش از 75 بررسی کننده آمازون - بیشتر کسانی که Blanco Performa Cascade را به صورت حرفه ای نصب کرده اند - این مدل 4.3 از 5 ستاره کسب کرده است.

جوانب مثبت: ظاهر زیبا ، دوام ، لبه ای که سینک را به صورت ترکیبی از مدل های تک و دو کاسه تبدیل می کند

منفی: تخلیه موجود نیست ، گرانقیمت است ، اما برای غرق گرانیت انتظار می رود ، می تواند تراشه و لکه دار شود

در HOME DEPOT با قیمت 528.99 دلار
در آمازون با قیمت 529.99 دلار بخرید

بهترین سینک آشپزخانه دوبل / حوضه
غرق ZUHNE
آمازون
در آمازون با قیمت 259.00 دلار بخرید
دشوار و خوب به دنبال از Zuhne جنوا 32 Undermount دو کاسه 16 سنج فولاد ضد زنگ سینک آشپزخانه است که به خوبی با کاسه دو مناسب و معقول به اندازه برای استفاده راحت ساخته شده است.
ساخته شده از فولاد ضد زنگ با اندازه 16 درجه صنعتی با جنس ساتن ، سینک آشپزخانه از استیل ضد زنگ Zuhne Genoa 32 Undermount Double Bowl محکم و در عین حال روان و قابل توجه است. به عنوان یک مدل کاسه دوتایی 50/50 ، این سینک دارای دو حوضه به اندازه مساوی و کناره است که هر یک از 14.5 اینچ عرض 17 اینچ از جلو و عقب با 10 اینچ عمق دارند. اندازه کلی بیرونی سینک 32 اینچ عرض 19 اینچ از جلو تا عقب 10 اینچ است. کاربران واقعاً دوست دارند که کاسه های آن عمیق باشد ، که باعث می شود آنها را برای ذخیره (و مخفی کردن) گلدان های ظروف کثیف و حاوی آب پاشیده شده عالی کنید.

Zuhne جنوا 32 است  دیوار از فولاد ضد زنگ و کف 25٪ ضخیم تر و سنگین تر از محصولات مشابه و در نتیجه به فرورفتگی، خراشیدگی، و مقاوم در برابر خوردگی. کاربران آمازون این موضوع را تأیید کردند (خصوصاً در مورد مقاومت در برابر خندق) ، اما برخی دریافتند که این سینک هنوز به راحتی خراشیده است. سینک دارای دو شبکه است که می تواند به جلوگیری از خراش کمک کند.

هر کاسه سوراخ تخلیه مخصوص خود را دارد که در مرکز قرار ندارد بلکه به سمت دیوار پشتی قرار دارد تا فضای کف بیشتری فراهم شود. به این ترتیب ، وقتی وسایل را داخل سینک می گذارید ، کمتر احتمال دارد که سوراخ های تخلیه را بپوشانید. دامنه کف برای تخلیه سریع آب و آب سریع است. فقط تعداد اندکی از کاربران آمازون خاطر نشان کردند که آرزو می کنند کف برای تخلیه بهتر و جلوگیری از ایستادن کف ، درجه بندی شده یا حتی بیشتر شیب کنند. دو نوع سبد استیل ضد زنگ گنجانده شده است.

Zuhne جنوا 32 است آسان برای تمیز کردن و پاک کردن. این عایق ضخیم برای جذب صدا است. O NE آمازون بازبین نوشته که شما نمی خواهد "شنیدن در هنگام قرار دادن ظروف در جغ جغ یا تلق تلق کردن " سینک. عایق همچنین باعث کاهش تغییرات دما می شود که منجر به تراکم می شود و این می تواند به کابینت سینک آسیب برساند .

این سینک زیر آب مجهز به سخت افزار نصب شده و یک الگوی است. اکثر مردم آن را به صورت حرفه ای نصب کرده بودند. هر دو Kitchen Gear Zone و BestPickest در بین انتخاب های برتر خود Zuhne Genova 32 رتبه دوم را کسب کردند. KitBibb ("راهنمای نهایی آشپزخانه شما") آن را "بهترین سینک آشپزخانه دو کاسه" نامید. از بیش از 175 بررسی کننده آمازون ، 82٪ به آن 5 از 5 ستاره این جایزه را اعطا کردند.

مزایا: قیمت عالی ، طراحی راحت دو کاسه ، کیفیت کارهای سنگین

منفی: می تواند به راحتی خراش دهد

در آمازون با قیمت 259.00 دلار بخرید

بهترین سینک آشپزخانه خانه / پیش بند
مزرعه کارخانه سینک Kraus
آمازون
در آمازون با قیمت 340.19 دلار
بخرید در HOME DEPOT با قیمت 340.19 دلار خریداری کنید
جادار و محکم کراوس استاندارد PRO 33 اینچ 16 سنج تک کاسه فولاد ضد زنگ خانه رعیتی سینک آشپزخانه سبک و عملی به ارمغان می آورد به آشپزخانه شما.
HealthyK Kitchen101 که نام آن را Kraus Standart PRO 33 اینچ 16 اینچی 16 لیتری تک استیل آشپزخانه از جنس استنلس استیل ساخته شده است "بهترین سینک آشپزخانه در مزرعه" ، آن را "ترکیبی مناسب از دوام و زیبایی شناسی" توصیف کرد. این محصول با نمای صاف و ساخته شده آن - مانند بقیه حوضه - از جنس استنلس استیل با درجه صنعتی T304 با یک ساتن درجه تجاری با کاربران مقابله می کند. به دیوار جلوی این سینک زرق و برق دار مزرعه فکر کنید به عنوان یک سیگنال پیش بند که آماده کار است.

پیش بند و داخلی داخلی مقاوم ، مقاوم و مقاوم در برابر دندان است (حتی برای یک داور با سه کودک خردسال). همانطور که انتظار می رود با سینک های استنلس استیل ، این مدل خراشیده شود. برخی از مالکان گفتند که خراش های داخل این حوضه عظیم و سنگین معمولاً بسیار قابل توجه نیستند ، حداقل کمتر از خراش های جلوی آن. این سینک ظرفشویی برای کمک به محافظت در برابر خراش کف ، مجموعه ای از تکه های سبد سه تکه و یک حوله آشپزخانه Kraus به شما کمک می کند.

عمیق و جادار ، سینک آشپزخانه فولاد ضد زنگ Kraus Standart PRO 33 اینچ 16 اینچ 16 اینچ با شیشه 33 اینچ عرض ، 20.75 اینچ از جلو به عقب ، و 10 اینچ عمق در خارج و 30 اینچ عرض ، 16 اینچ جلوی پشت 10 اینچ در اعماق داخل. به راحتی می توانید گلدان های بلند ایستاده و ورق های کوکی را در این سینک قرار دهید. بازرسان آمازون از یک اتاق خواب سینک با تعجب گفتند که "متناسب با حمام ، یک کودک دو و نیم ساله و هشت ماهه دارد ..." اگر این کار را انجام دادید ، فقط به یاد داشته باشید که حواشی کمی را رعایت کنید و بعد از آن سینک را به خوبی تمیز کنید.

صحبت از تمیز کردن ، تمیز کردن این سینک بسیار آسان است. کراوس استاندارد PRO 33 اینچ 16 سنج تک کاسه فولاد ضد زنگ خانه رعیتی سینک آشپزخانه است شیار که آب مستقیم به سمت تخلیه. برخی از بازرسان آمازون تصور می کردند که سینک ظرفشویی به خوبی تخلیه شده است ، در حالی که برخی دیگر کمتر بهره برداری می کردند ، و آن را "کمی صاف در قسمت داخلی توصیف می کنند تا ذرات مواد غذایی به راحتی گیر بیایند و از زیر آب تخلیه نشوند. بنابراین باید حتماً آن را به خوبی بشویید. " اگر می خواهید در مصرف آب صرفه جویی کنید ، سپس از دست خود برای فشار دادن زباله ها و آب به سمت تخلیه استفاده کنید. سوراخ تخلیه به جای مرکز به سمت پشت سینک قرار گرفته است و فضای کار بیشتری را در سینک و فضای ذخیره سازی در کابینت سینک ایجاد می کند.

کراوس استاندارد PRO 33 اینچ 16 سنج تک کاسه فولاد ضد زنگ خانه رعیتی سینک آشپزخانه دارای تکنولوژی NoiseDefend، متشکل از پد اضافه به ضخامت که پوشش بیش از بیش از 80٪ از سینک برای عایق صدا. صداهای ناشی از دفع زباله و جاری شدن آب در قسمت زیرین خفه می شود. این سینک دارای سه گزینه نصب - زیر ، بالا ، و فلاشینگ - است و به حداقل اندازه کابینت 33 اینچ نیاز دارد.

زیستگاه مفید به نام Kraus Standart PRO 33-Inch 16-Gage Single Bowl Single Bowl Farmhouse Farmhouse آشپزخانه سینک "Top Farmhouse Pick" را انتخاب کرد. از بیش از 150 بررسی کننده آمازون ، 82٪ به آن 5 از 5 ستاره دادند.

جوانب مثبت: اندازه عظیم ، دوام ، ظاهری برجسته

منفی: گران قیمت ، سنگین

 

  • کریم قدوسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی