لوازم منزل

خرید لوازم منزل

لوازم منزل

خرید لوازم منزل

راهنمای خرید فرش

جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۵۸ ب.ظ

خرید فرش جدید ضروری نیست. در مورد همه چیز از ساخت فرش گرفته تا الیاف فرش واقعیت ها را کسب کنید و بهترین فرش را برای خانه خود انتخاب کنید.

فهرست مطالب
انتظار را تنظیم کنید
ساخت فرش
شرایط فرش
الیاف فرش
درمان فرش
نصب فرش
بالشتک فرش
کاشی فرش
مراقبت از فرش
انتظار را تنظیم کنید
بچه ها در اتاق خواب با یک سگ روی فرش بازی می کنند.
قبل از خرید فرش جدید ، مجموعه ای از انتظارات خود را برای سهولت روند خرید ایجاد کنید.

کی لازماش داری؟ فرش های موجودی و سفارش ویژه بسته به زمان زمانی شما در دسترس هستند.
چه مدت می خواهید فرش دوام بیاورد؟ الیاف مختلف با ترافیک پا در خانه عملکرد متفاوتی ارائه می دهند. اگر در حال سرمایه گذاری کوتاه مدت هستید ، فیبر پلی استر شما را حفظ می کند. اگر به چیزی طولانی مدت نیاز دارید ، نایلون را کشف کنید.
بودجه شما چقدر است؟ بودجه فرش هوشمند هر سه قطعه از پازل فرش را شامل می شود: فرش ، پد و نصب.
کاشی فرش و کاشی فرش
فرشهای منطقه
خرید ابزار و لوازم جانبی فرش
ساخت فرش
در مورد انواع مختلف فرش و مزایای هر یک به این نمودار مراجعه کنید.

تایپ کنید    شرح
بربر / حلقه    دارای حلقه های بزرگ و ناپایدار از الیاف با رنگ طبیعی در اندازه متفاوت است و معمولاً از پشم ، نایلون یا الفین ساخته می شود. از بیشتر فرش های دیگر متراکم تر بوده و بسیار مقاوم در برابر لکه است. این خانه برای حیوانات خانگی گزینه مناسبی نیست زیرا پنجه آنها می تواند روی الیاف چسبیده باشد.
Shag / Frieze    دارای شمع کوتاه و با دوام و پیچ خورده و مناسب برای مناطق شلوغ است. این اغلب برای اهداف تجاری استفاده می شود. الیاف در جهات مختلف پیچیده می شوند ، بنابراین ردپاها و سایر علائم معمول فرش را پنهان می کنند. Frieze نگاهی غیررسمی را نشان می دهد.
الگو    ترکیبی از شمع برش و حلقه را ارائه می دهد ، و گزینه های بیشتری از بافت ها و الگوهای مختلف را فراهم می کند. این الگوی به نظر می رسد که در فرش بریده شده است و معمولاً چندین تن از خانواده همان رنگ را نشان می دهد. تغییر رنگ به مبدل پوشیدن و خاکی کمک می کند.
مخمل خواب دار    نخ کاملاً بسته بندی شده ، به یک سطح صاف و نرم و صاف و ظریف ، نرم و نرم در تنظیمات رسمی می دهد. فرش مخمل خواب دار می تواند درزها ، ردپاها و علائم خلاء را نشان دهد.
بافت    احساسی بسیار نرم دارد. نخ های دو رنگ و یک سطح ناهموار به آن ظاهری گاه به گاه برای هر اتاق می دهد. ساخت محکم آن به مقاومت در برابر خاک کمک می کند ، بنابراین برای اتاق های خانوادگی انتخاب مناسبی است. این محبوب ترین گزینه فرش است.
شرایط فرش
فرش در اتاق مجاور آشپزخانه.
فیبر
این خود فرش مواد است. الیاف منفرد برای ایجاد نخ دو ، سه یا چهار تخته به یکدیگر چرخانده می شوند ، که سپس به یک تکه بافته وصل می شوند.

توده
شمع به ارتفاع فیبر اشاره دارد و به آن صورت یا چرت نیز گفته می شود.

تراکم
این اندازه گیری است که رشته های فیبر از یکدیگر بسته اند. چگالی هرچه بالاتر باشد ، فرش قوی تر می شود.

وزن
وزن در هر اونس مربع اندازه گیری می شود. وزن صورت به مقدار فیبر موجود در سطح فرش اشاره دارد ، در حالی که وزن کل شامل پشتی و لاتکس نیز می باشد. وزن زیاد چهره نشانه خوبی از کیفیت است. هنگام استفاده از وزن برای مقایسه فرش ، حتماً مواد مشابهی مانند نایلون با نایلون و نه نایلون با پلی استر را مقایسه می کنید.

بافت
از سبکی بدست می آید که در آن الیاف حلقه ، پیچ خورده یا بریده می شوند. این امر ظاهر و احساس فرش را تعیین می کند و نقش زیادی در دوام آن دارد.

پیچ - پیچیدن
پیچش به تعداد رشته های زمانی تبدیل شده به طول 1 اینچ اشاره دارد. تعداد پیچ ​​های بالاتر به طور معمول مقاومت بیشتری دارند و در مقابل ترافیک و خرد شدن بهتر مقاومت می کنند.

رتبه PAR
این یک مقیاس رتبه بندی 1 تا 5 برای عملکرد ، ظاهر و حفظ است. هرچه این تعداد بیشتر باشد ، ظاهر آن نیز راحت تر حفظ می شود.

الیاف فرش
نزدیک یک فرش زیر یک صندلی قهوه ای.
الیاف فرش از مواد طبیعی (پشم) یا مواد مصنوعی (نایلون ، الفین ، اکریلیک و پلی استر) ساخته می شوند. هر ماده خصوصیات بی نظیری را برای فرش به ارمغان می آورد.

نایلون رایج ترین ماده فرش است. این قوی ترین فیبر است و آن را به مکانی عالی برای مناطق پر رفت و آمد تبدیل کرده است. همچنین ماندگارترین مصنوعی است که به راحتی تمیز و نگهداری می شود. نایلون مقاوم در برابر خاک و کپک ، انعطاف پذیر و غیر آلرژی است. با این حال ، برخی از نایلون ممکن است قرص و مستعد ایستا باشد.
اولفین (پلی پروپیلن) در ابتدا به دلیل مقاومت در برابر رطوبت ، کپک ، آسیب رساندن به آب ، رنگ آمیزی ، پیلینگ ، ریختن و استاتیک در فرش و زیرزمینهای فضای باز طراحی شده است. اکنون بیشتر از این برای دوام ، احساس پشم و ظاهر آن استفاده می شود. اولفین قبل از تبدیل شدن به فیبر رنگ شده است و بنابراین رنگی است ، اگرچه برخی از الفین می توانند در نور مستقیم خورشید صاف و محو شوند.
پلی استر به اندازه نایلون دوام ندارد اما مقاوم در برابر لکه است. پلی استر طیف گسترده ای از بافت ها و رنگ ها را ارائه می دهد و در حالی که مستعد ابتلا به قرص و ریختن است ، غیر آلرژی زا است ، رطوبت را ریخته ، در برابر پروانه ها و کپک ها مقاومت می کند و به راحتی پاک می شود.
Triexta نخ جدید فرش است که به دلیل دوام و مقاومت در برابر لکه از آن یاد شده است. این یکی دیگر از گزینه های فرش خوب برای خانواده های دارای کودک یا حیوانات خانگی است.
اکریلیک نزدیک به پشم هر یک از مصنوعی است. اکریلیک در درجه اول برای مصارف تجاری تولید می شود. مقاومت خاک ، تمیزی عالی و مقاومت در برابر استاتیک ، پروانه و کپک را ارائه می دهد. اکریلیک در انتخاب گسترده ای از رنگ ها موجود است و در نور آفتاب روشن کمتر از نایلون یا پلی استر محو می شود.
کاشی فرش و کاشی فرش
درمان فرش
سگ قهوه ای بزرگ روی فرش یک اتاق نشیمن.
فرش با الیاف و لکه های مقاوم در برابر لکه در دسترس است که برای خانه های پر تردد و صاحبان حیوان خانگی ایده آل است. درمان ها مکمل مقاومت طبیعی الیاف فرش شما هستند. مؤثرترین درمانها به عنوان بخشی از فرایند تولید یکپارچه شده اند.

نصب فرش
شما قبلاً وقت کافی را در تحقیق خود صرف کرده اید که بهترین فرش برای فضای شما چیست. حالا به لاو اعتماد کنید تا با نصب آرامش خاطر داشته باشید. اندازه گیری در خانه خود را  برای شروع برنامه ریزی کنید .

بالشتک فرش
فرش را باز کرد تا یک پد فرش را فاش کند.
اگرچه قابل رویت نیست ، بالشتک فرش (یا لایه کوسن) برای نصب فرش بسیار مهم است. پشتیبان مناسب پا را محکم می کند ، از سرما و سر و صدا عایق بندی می کند و عمر فرش را افزایش می دهد. با این حال ، ضخیم تر همیشه بهتر نیست. کف کفش کمتر ممکن است از کسانی باشد که گاه ممکن است مراحل آنها ناپایدار باشد. هنگامی که یک فرش را امتحان می کنید ، آن را با نمونه بالشتک زیر آن تست کنید. دستورالعمل های سازنده را برای انتخاب بالشتک دنبال کنید ، زیرا انواع مختلف فرش نیاز به بالشتک های مختلف دارد.

خرید روکش فرش
کاشی فرش
کاشی فرش پوست کنده و چرمی باز شده است.
کاشی فرش چسب به پایین یا لایه برداری گزینه خوبی برای کفپوش DIY است. سیستم چسب فرش را در جای خود نگه می دارد و فرش را از بین می برد. و از آنجا که کاشی همه در یک است ، خرید جداگانه فرش کفپوش لازم نیست.

کاشی فرش
مراقبت از فرش
زنی که از خلاء Bissell Pro Heat Revolution استفاده می کند.
مراقبت مناسب عمر هر فرش را طولانی تر می کند. برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید ، مبلمان را مرتباً مرتباً مرتب کنید تا از مسیرهای ترافیکی و بستن پرده / پرده در ساعات اوج روز جلوگیری کنید.

تمیز کردن حرفه ای سالانه توصیه می شود ، حتی اگر خود فرش را بین خود تمیز کنید.

  • کریم قدوسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی