لوازم منزل

خرید لوازم منزل

لوازم منزل

خرید لوازم منزل

نحوه خرید بهترین سیستم گرمایشی برای خانه شما

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸، ۰۷:۰۷ ب.ظ

تهویه مطبوع برقی ، گازی یا چرخه معکوس - برای شما مناسب است؟ ما گزینه ها را توضیح می دهیم.
گرم شدن سگ در نزدیکی بخاری
کریس بارنز
کریس بارنز
هنگامی که سرما در زمستان واقع می شود ، باید بین خانه ای دنج و یک قبض انرژی ناشی از آن که به شما نمی فرستد ، شکاف برقرار کنید. این راهنما به شما کمک می کند با استفاده از انرژی کمتری اما با حداکثر کارآیی ، خانه خود را گرم کنید.

در این صفحه:

بهترین روش گرم کردن خانه من چیست؟
هزینه گرم کردن خانه من چقدر است؟
چگونه می توان گرم کردن خانه خود را ارزانتر کرد؟
سایر گزینه های گرمایش
بخاری برقی
به دنبال بخاری برقی هستید؟
ما آزمایش کرده ایم تا بهترین ها را پیدا کنیم.

به بررسی بخاری های برقی مراجعه کنید
بهترین روش گرم کردن خانه من چیست؟
انواع اصلی بخاری ها شامل بخاری برقی ، بخاری گازی و تهویه مطبوع چرخه معکوس است. بهترین گزینه برای شما به چند عامل بستگی دارد. بیایید نگاهی به هر نوع بیندازیم.

بخاری برقی
اینها معمولاً قابل حمل ، ارزان تر برای خرید هستند و در صورت عدم استفاده از آنها در فضاهای بزرگ یا برای مدت طولانی گزینه خوبی است. برای اطلاعات بیشتر راهنمای خرید بخاری برقی ما را بررسی کنید و همچنین به راهنمای خرید بخاری برقی شومینه برقی ما نگاهی بیندازید .

مناسب برای: گرم کردن فضاهای کوچک یا افراد خاص.
بررسی بخاری برقی ما را بخوانید تا بدانید کدام مدل ها را پیشنهاد می کنیم.
بخاری های گازی
یک بخاری گازی می تواند بسیار کارآمد و دارای ارزش خوبی برای پول باشد و برخی از افراد احساس گرم کردن گاز را نسبت به بخاری های برقی و تهویه مطبوع ترجیح می دهند. بخاری های گازی می توانند از گاز طبیعی ترکیب شده (گاز متصل به خانه شما) یا بطری LPG استفاده کنند ، اما شما باید اطمینان حاصل کنید که مدل مناسبی را برای نوع گاز موجود در اختیار دارید ، زیرا بخاری طراحی شده برای گاز طبیعی کار نخواهد کرد. با LPG ، و بالعکس.

گرمایش گاز مقادیر کمی از زباله ها را ایجاد می کند: گازهایی از جمله مونواکسید کربن که خطرناک هستند و بخار آب که می تواند منجر به تراکم و مشکلات قالب شود. دو نوع اصلی بخاری گازی با این محصولات زباله متفاوت است.

بخاری های ریخته شده دودکش های خود را از طریق یک دودکش یا لوله به بیرون هدایت می کنند و به طور کلی گران تر برای خرید و نصب هستند. با این کار مونوکسید کربن و بخار آب را از خانه خارج می کند ، که بی خطرتر است ، اما همچنین می تواند مقدار کمی از دست دادن گرما ایجاد کند و باعث کاهش کارایی می شود.
بخاری قابل حمل، و یا unflued اخراج خود  از دود و بخار آب را به داخل اتاق بودن گرم می شود. استانداردها و مقررات استرالیا میزان میزان انتشار آلاینده ها را به شدت محدود می کند ، اما حتی به همین دلیل شما باید اتاق را تهویه کنید.
بخاطر اطمینان از عملکرد ایمن و کارآمد ، بخاری های گازی هر چند سال یکبار باید به صورت حرفه ای سرویس شوند.
هرگز از بخاری گازی در فضای باز برای گرمایش در خانه استفاده نکنید! آنها استانداردهای انتشار مشابهی با بخاری های داخلی ندارند و می توانند مقدار خطرناک مونوکسید کربن و سایر گازها را در صورت ترک چندین ساعت در منزل از بین ببرند. همین مورد در مورد اجاق گاز یا اجاق گاز آشپزخانه شما نیز صدق می کند.
اگر از هر نوع بخاری گازی (اعم از گرمایشی قابل حمل ، بدون جابجایی یا جابجایی مرکزی) استفاده می کنید ، حتماً زنگ هشدار مونوکسید کربن را نیز نصب کنید. آنها به راحتی از فروشگاه های سخت افزاری در دسترس هستند. در صورت ایجاد خطا و شروع به خارج کردن مقادیر خطرناک این گاز کشنده ، این می تواند زندگی شما را نجات دهد.
 برای اطلاعات بیشتر راهنمای خرید بخاری گازی ما را بررسی کنید .
اگر می خواهید تمام روز بخاری را ترک کنید ، یک بخاری گازی ارزان تر از یک بخاری برقی قابل حمل ارزان است ، البته احتمالاً به اندازه یک سیستم تهویه مطبوع چرخه معکوس ارزان نیست. با این حال ، متوسط ​​قیمت گاز ملی در سال های اخیر افزایش یافته است و انرژی خورشیدی در بسیاری از خانه ها برق را ارزان تر می کند. با توجه به این که گرمایش گاز همیشه ارزانتر از استفاده از برق است ، اینگونه نیست. مقایسه هزینه های گرمایشی را در زیر مشاهده کنید . بنزین یک سوخت فسیلی است ، عاملی که باید در نظر بگیرید که آیا در تلاش هستید سبز شوید.

مناسب برای: گرم کردن فضاهای کوچکتر و متوسط.
 اگر آماده خرید هستید ، بررسی بخاری های بنزین ما را مشاهده کنید .
سیستم های تهویه مطبوع چرخه معکوس
اینها برای گرم کردن اتاقهای منفرد و فضاهای بزرگ مانند یک فضای نشیمن با فضای باز بسیار مؤثر است. و آنها بسیار اقتصادی تر از تلاش برای گرم کردن همان فضا با بخاری های برقی قابل حمل هستند ، زیرا به ازای هر واحد برق که مصرف می کنند ، به دلیل تکنولوژی پمپ حرارتی که استفاده می کنند ، می توانند سه یا بیشتر واحد گرما را از بین ببرند. پایین بودن سیستم تهویه مطبوع چرخه معکوس این است که خرید و نصب آن نسبت به بخاری برقی قابل حمل گرانتر است. برای اطلاعات بیشتر راهنمای خرید تهویه مطبوع ما را بررسی کنید .

مناسب برای:  مدل های کوچک برای یک اتاق واحد مناسب هستند ، در حالی که مدل های بزرگتر می توانند فضاهای بزرگتر مانند مناطق نشیمن باز را گرم کنند.
واحدهای کوچک ، متوسط ​​و بزرگ را در بررسیهای تهویه مطبوع چرخه معکوس خود ارزیابی می کنیم .
بخاری گازی قابل حمل
به دنبال بخاری های گازی هستید؟
ما آزمایش کرده ایم تا بهترین ها را پیدا کنیم.

به بررسی بخاری های گازی مراجعه کنید
هزینه گرم کردن خانه من چقدر است؟
هزینه های زیر بر اساس استفاده از بخاری در آب و هوای معتدل و به مدت شش ساعت در روز بیش از 12 هفته در زمستان است. آنها فقط هزینه های نشانگر هستند. هزینه های شما به خانه شما ، آب و هوای محلی شما و قیمت هایی که برای برق و گاز می پردازید بستگی دارد. به عنوان مثال ، برای خانه ای که دارای سیستم پنل خورشیدی خاص خود است ، اجرای یک بخاری برقی یا تهویه هوا در طول روز می تواند به طور قابل توجهی ارزانتر از اجرای بخاری گازی باشد.

اتاق کوچک - 10-20 متر مربع
نوع بخاری مناسب    هزینه در حال اجرا / 500 ساعت
گاز کوچک (1.5 کیلو وات)    
212.50 دلار
بخاری برقی قابل حمل (2.4 کیلو وات)    
312.50 دلار
مخزن هوای چرخه معکوس کوچک (3.5 کیلو وات)    
113.83 دلار
اتاق متوسط ​​- 35 متر مربع
نوع بخاری مناسب    هزینه در حال اجرا / 500 ساعت
گاز متوسط ​​(3.5 کیلو وات)    
300.00 دلار
موتور هوای چرخه معکوس متوسط ​​(6.0kW)    
226.07 دلار
مساحت بزرگ - 60 متر مربع
نوع بخاری مناسب    هزینه در حال اجرا / 500 ساعت
گاز بزرگ (7 کیلو وات)    
412.50 دلار
مخزن هوای چرخه معکوس بزرگ (8.5 کیلو وات)    
335.50 دلار
هزینه های جاری بر اساس قیمت برق 30c / kWh و قیمت بنزین 3c / MJ.
تهویه هوا دیواری سفید
به دنبال تهویه هوا هستید؟
ما آزمایش کرده ایم تا بهترین ها را پیدا کنیم.

به بررسی تهویه هوا مراجعه کنید
چگونه می توان گرم کردن خانه خود را ارزانتر کرد؟
قبل از خرید بخاری
خانه خود را تا آنجا که می توانید از نظر حرارتی کارآمد کنید تا در زمستان و در تابستان گرما را در داخل خود نگه دارید.

پیش نویس ها را از بین ببرید. اطمینان حاصل کنید که درها و درها به خوبی بسته شده اند. در صورت لزوم از استثناء کنندگان و مارهای درب استفاده کنید و هر اتاق مورد نیاز برای گرم کردن را ببندید. اما به یاد داشته باشید که اگر از بخاری گازی قابل حمل استفاده می کنید ، نیاز به تهویه دارید.
سقف را عایق بندی کنید. در حالت ایده آل ، دیوارها و کفها نیز باید عایق بندی شوند. فرش ها می توانند مقداری عایق مفید را در کف سخت فراهم کنند.
پرده ها و پرده ها باعث می شوند گرما از فرار از ویندوز و درهای شیشه ای در امان نماند.
از پیش برنامه ریزی
قبل از برخورد لرز زمستان ، به این فکر کنید که به چه نوع گرمایش نیاز دارید.

اگر می دانید که به یک بخاری برقی یا گازی جدید احتیاج دارید ، سعی کنید عجله را خراب کرده و یکی از آنها را قبل از زمستان بخرید (که همیشه این کار ساده نیست ، زیرا فروشگاه ها اغلب تا زمان رسیدن هوا سرد ، بخاری های زیادی را ذخیره نمی کنند). به دنبال مدلهای دست دوم ارزان قیمت باشید ، اما این موارد ممکن است به یک سرویس برای اطمینان از کارآمد بودن آنها نیاز داشته باشد. از طرف دیگر ، یک مورد ارزان قیمت در یک ترخیص کالا از گمرک بعد از زمستان انتخاب کرده و آن را برای سال آینده ذخیره کنید.
فیلترهای تهویه مطبوع چرخه معکوس خود را تمیز کنید تا به طور مؤثر آن ادامه یابد و در نظر بگیرید که آیا به یک سرویس نیاز دارد یا خیر.
اگر می خواهید تهویه مطبوع جدید یا بخاری گازی بادی نصب کنید ، این کار را به خوبی قبل از اوج سرما انجام دهید. صبر نکنید تا نصاب ها مشغول شوند. ممکن است از این طریق معامله خارج از فصل را انتخاب کنید.
بخاری با اندازه مناسب
اطمینان حاصل کنید که از فضای مناسب بخاری برای فضای مورد نظر خود استفاده کنید - در بالا به نکات اندازه ما در مورد هر نوع بخاری مراجعه کنید.

ماشین حساب های گرمایشی اتاق را می توان آنلاین پیدا کرد. سعی کنید اندازه بخاری اتاق را جستجو کنید.
در انتخاب ظرفیت بخاری شما فاکتورهای مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید: آب و هوایی که در آن زندگی می کنید ، مساحت کف و ارتفاع سقف اتاق ، چقدر نور طبیعی خورشید دریافت می کند ، اتاق فرش می کند ، اتاق فرش می کند ، اتاق های مجاور یا طبقه های بالا و پایین گرم شده و البته مقدار عایق دیگر.
به عنوان یک راهنمای کلی: برای اقلیم های معتدل ، یک اتاق با عایق 20 متر مربع احتمالاً به بخاری برقی 2000 وات یا بخاری گازی با ورودی 6-8MJ احتیاج دارد. در صورت عایق بودن ضعیف ، در همان اتاق نیاز به گرمایش بیشتر است. حتی یک بخاری برقی 2400W می تواند به مبارزه بپردازد ، و شما حداقل می توانید به یک بخاری گازی 10-12MJ نیاز داشته باشید. در آب و هوای سرد ، شما به انرژی گرمایشی بیشتری نیاز دارید.

چگونه آن را ارزان نگه داریم
فقط در مواقعی که واقعاً نیاز دارید از بخاری استفاده کنید. این امر واضح به نظر می رسد ، اما به راحتی می توانید عادت دهید که بخاری را به طور مرتب روشن کنید ، در شرایطی که شاید فقط قرار دادن یک بلوز گزینه ی بهتری باشد.
اتاق ها را تا دمای گرمسیری گرم نکنید. به عنوان مثال ، به جای 23 درجه 20 درجه را امتحان کنید. هر درجه کمتر حدود 10٪ در مصرف انرژی شما صرفه جویی می کند.
فقط اتاقهایی را که واقعاً از آنها استفاده می کنید گرم کنید.
هوای گرم تا سقف بالا می رود ، بنابراین اگر یک فن سقفی با گزینه معکوس دارید ، از آن با سرعت کم استفاده کنید تا به شما کمک کند تا هوای گرم را به طور یکنواخت در داخل اتاق گردش کند بدون ایجاد نسیم رو به پایین.
پنج روش ما  برای کاهش مصرف انرژی خانواده خود را بررسی کنید .
سایر گزینه های گرمایش
اجاق گاز و شومینه
آتش سوزی های چوبی می توانند در یک شب سرد ، جلوه و دنجی به اتاق بدهند. اجاق گازهای چوبی مدرن با احتراق آهسته می توانند بسیار کارآمد باشند.

هیزم باید به خوبی چاشنی باشد (حداقل برای دو تابستان برای خشک ماندن) ، بنابراین شما با سوختن چوب سبز از تبخیر آب تبخیر نمی شوید. چوب سخت دارای انرژی بیشتری نسبت به چوب نرم است و بیشتر و به طور پیوسته می سوزاند. اما نورپردازی نیز سخت تر است. چوب نرم می تواند در آتش سوزی های آتش باز کند و جرقه بزند.

طرفداران
چوب تقریباً در همه جا موجود است.
گرمایش چوب می تواند بسیار اقتصادی باشد زیرا بسیاری از افراد ، به ویژه در مناطق روستایی ، ممکن است دسترسی ارزان یا حتی رایگان به هیزم داشته باشند (با این وجود ، بررسی کنید که آیا شما نیاز به مجوز برای جمع آوری هیزم از جنگل ها دارید).
اگر چوب هیزم پایدار تولید شود (با بازیابی مقدار استفاده شده) و در یک بخاری با احتراق آهسته سوخته ، کمترین مقدار CO 2 از کل سوخت ها را در مقایسه ما تولید می کند.
منفی
شما برای ذخیره چوب به مقدار مناسب به جایی نیاز دارید.
شما باید بخاری یا رنده را بارگیری کنید ، آتش را شروع کرده و آنرا حفظ کنید و خاکستر را دور بیندازید.
جدای از بخاریهای با احتراق مدرن ، بخاریهای با سوخت جامد نسبت به گرم کردن برقی و گازی از نظر انرژی کمتری دارند.
آنها گازهای احتراقی تولید می کنند و به دودکش یا دودکش احتیاج دارند و این باعث می شود نصب آن گران شود.
دود ناشی از آتش سوزی چوب می تواند نقش مهمی در آلودگی داشته باشد.
شومینه اتانول
اینها از اتانول دناتوره شده (ارواح متیله شده) استفاده می کنند که دودهای خطرناک مانند مونوکسید کربن هنگام سوختن را از بین نمی برد (اگرچه بخار آب و دی اکسید کربن را از بین می برد). بنابراین این مشعل ها نیازی به منافذ یا دودکش یا اتصال گاز یا برق ندارند.

آنها از نظر ظرفیت گرمایی و راندمان با یک بخاری گازسوز قابل مقایسه هستند و به طور معمول چند صد دلار قیمت دارند. با این حال ، اجرای آنها گرانتر است. یک لیتر سوخت با قیمتی در حدود 3 دلار ، تقریباً 90 دقیقه تا دو ساعت در تنظیمات بالا سوزاندن خواهد داد. همان میزان گرمایش با گاز حدود 50 درجه خواهد بود.

مشعل های تزئینی مشروبات الکلی به دنبال لیست طولانی از صدمات جدی در اثر سوختگی و حوادث آتش سوزی ممنوع شدند ، اما از تاریخ 15 ژوئیه 2017 آنها می توانند تا زمانی که مطابق با استاندارد ایمنی دستگاه پر شده از الکل باشند ، به فروش برسند  . براساس این استاندارد ، مشعلهای بالای میز (وسایلی با وزن کمتر از هشت کیلوگرم یا با ردپای کمتر از 900 سانتی متر مربع) مجاز نیستند. دستگاه های آزاد و ثابت باید از نظر آزمایش پایداری عبور کرده ، دارای سیستم احتراق شعله یا پمپ سوخت خودکار باشند و با هشدارهایی در مورد خطرات سوخت رسانی همراه شوند.

بسیاری از مدل ها دارای شعله های آتش باز هستند ، بنابراین شما باید همانطور که در مورد شومینه چوبی باز است ، همان اطراف خود را نیز انجام دهید ، همچنین در استفاده از سوخت باید مراقب باشید. تعدادی از افراد از طریق سوء رفتار با آنها سوزانده شده اند ، از این رو استاندارد ممنوعیت و ایمنی که در بالا ذکر شد.

گرمایش کل خانه
هیدرولیک
گرم کردن هیدرولیک از طریق گرم کردن آب (یا بخار) کار می کند ، آن را از طریق خانه به رادیاتورهای پانل لوله می کند و آب را به سیستم گرمایشی باز می گرداند تا مجدداً چرخه آن چرخه گرم شود. همچنین می توانید از این روش برای تهیه سیستم گرمایش در سیستم های کف استفاده کنید.

مزایا: کنترل مستقیم میزان گرما به هر اتاق از طریق رادیاتورهای پنل سیستم ، که ساکت و محجوب هستند. این یک روش نسبتاً سریع برای گرم کردن ، نگهداری کم است و به خوبی آزمایش شده است ، که حدود یک قرن در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار گرفته است.

نقطه ضعف نصب آن بسیار گران است؛ نقل قول ها از حدود 6000 دلار شروع می شوند.

منبع تغذیه معمولاً یک دیگ است که از گاز طبیعی ، LPG ، برق یا سوخت جامد تغذیه می شود. به دنبال یک دیگ بخار با محتوای کم بنشینید تا سوخت آن هدر نرود ، پنل هایی که به سرعت گرم می شوند و به طور مستقل قابل کنترل هستند و لوله هایی که در جایی که لازم نیست گرما را از دست نمی دهند.

برقی
تهویه مطبوع چرخه معکوس
دستگاه های تهویه مطبوع دارای یک کمپرسور (که می توان آن را در فضای داخلی یا در فضای داخلی سقف نصب کرد) ، و از آنجا که در اتاقهایی که می خواهید گرم یا خنک شوند ، دارای مجاری است. یک سیستم خوب می تواند بسیار کارآمد باشد ، اما نصب آن می تواند با هزینه چند هزار دلاری پر هزینه باشد. اگر در حال ساختن یا نوسازی یک خانه هستید ، آن را در نظر بگیرید.

گرمایش زیر زمین
برای این نوع گرمایش ، سیم کشی برقی یا لوله های آب در صفحه کف بتونی نصب می شود. اسلب گرم می شود ، با استفاده از برق خارج از اوج یا آب گرم (در این حالت می توانید از بخاری گازی برای گرم کردن آب در صورت وجود گاز استفاده کنید). سپس گرمای ذخیره شده را در طول روز آزاد می کند ، به روشی مشابه یک بخاری ذخیره سازی خارج از اوج. کار قابل توجهی در ساخت و ساز مورد نیاز برای این نوع گرمایش به معنای مناسب تر بودن آن هنگام ساخت خانه است.

گاز
گرمایش مرکزی گاز مجاری
این سیستم از کوره گازی (که می تواند در خارج یا زیر کف آن نصب شود) و دریچه های مجرای در اتاقهایی که می خواهید گرم کنید تشکیل شده است. یک سیستم مجاری ممکن است نسبت به دو بخاری فضای گاز ارزانتر عمل کند ، اگرچه هزینه نصب معمولاً بسیار بیشتر است.

سوخت های جامد
به طور معمول یک اجاق گاز با احتراق آهسته با شیفت گرما: اجاق گاز در یک اتاق به سیستم مجاری و فن های موجود در فضای سقف متصل شده است که هوای گرم را به اتاق های دیگر تغییر می دهد. این امر می تواند گزینه خوبی باشد در صورتی که از چوب ارزان قیمت یا سوخت جامد دیگری استفاده کنید ، اما همان منفی های ذکر شده در بالا برای هر اجاق گاز سوز هنوز هم اعمال می شود.

 

  • کریم قدوسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی