لوازم منزل

خرید لوازم منزل

لوازم منزل

خرید لوازم منزل

آنچه را که باید هنگام انتخاب ماشین لباسشویی برای یک خانواده بزرگ در نظر بگیرید.
تعداد زیادی لباس در سبد شستشو
اشلی ایرادیل
اشلی ایرادیل
آخرین بروزرسانی: 05 دسامبر 2019
اگر یک برادری به اندازه Brady Bunch داشته اید ، انتخاب ماشین لباسشویی مناسب بسیار مهم است ، با کوه های لباسشویی چه کاری انجام می دهید.

و شما یک دستشویی می خواهید که «تنظیم و فراموش کنید» ، بنابراین می توانید بقیه وقت خود را صرف تهیه ناهار ، خرید مواد غذایی ، کمک به کارهای خانه و خواندن داستان های خواب کنید - در حالی که هنوز ساعت های طولانی را در محل کار خود قرار می دهید تا هزینه خود را بپوشانید. .

بنابراین هنگام انتخاب واشر برای خانواده بزرگ خود باید چه مواردی را در نظر بگیرید؟

دو خواهر و برادر با شلنگ در گل بازی می کنند
شستن لباس ها یک چیز است. شستن بچه ها چیز دیگری است. موفق باشید.

ظرفیت واشر را در نظر بگیرید
یک خانواده بزرگ به معنای لباس های شسته شده زیادی است ، بنابراین به یک وسیله با ظرفیت کافی احتیاج دارید. خوشبختانه ، ماشین های 10 کیلوگرم به علاوه هم اکنون امری عادی هستند - حتی می توانید تعدادی از آنها را با ظرفیت 18kg واقعاً غارنمایی پیدا کنید!

در حالی که قطعاً اندازه اهمیت دارد ، ممکن است به اندازه فکرش نیاز به ظرفیت نداشته باشید. بیشتر ما صرف نظر از ظرفیت شستشوی ما ، تقریباً 3.5 کیلوگرم لباسشویی (تقریباً یک سبد لباسشویی کامل) را در هر زمان شستشو می دهیم. بنابراین ممکن است با یک واشر کوچکتر خوب باشید - فقط تعداد بیشتری از آن را بسته بندی کنید.

اما اگر به دنبال دستگاهی با اندازه Leviathan هستید ، مطمئن شوید که درواقع در لباسشویی شما جای می گیرد. ابعاد لودر تا حد زیادی متفاوت است بنابراین ابتدا فضای آن را اندازه بگیرید و بررسی کنید که آیا کمد یا سایر موانع سقفی مانع از باز شدن آن می شود.

ابعاد لودر جلو نسبتاً استاندارد است ، بنابراین آنها در زیر نیمکت و کابینت قرار می گیرند. اما لودرهای جلوی با ظرفیت بالا ممکن است در فرم بزرگتر "آمریکا" بیایند ، بنابراین این موضوع را قبل از خرید بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه خرید بهترین ماشین لباسشویی

قابلیت اطمینان
برخلاف روزهای کارشناسی شما ، هفته ها می تواند بگذرد و شما هنوز لباس های کثیفی را برای توجیه چرخه شستشو ندارید ، خانواده ای که در حال ناله کردن درزهاست ، اگر در صدر نشوید ، بلافاصله شمع های لباسشویی را مشاهده خواهید کرد. آی تی.

بنابراین اگر نمی توانید بدون ماشین لباسشویی کنار بیایید ، یک مسئله غیرقابل اعتماد یک مشکل بزرگ است. ارزش پرداخت حق بیمه برای شخصی را دارد که سالها شستشوی بدون دردسر را فراهم می کند ، بنابراین به دنبال مارک های شناخته شده باشید و نمرات قابلیت اطمینان برند را در بررسی های ماشین لباسشویی ما بررسی کنید تا ببینید کدام یک از آنها فاصله دارند.

بیشتر بخوانید: معتبرترین برند ماشین لباسشویی استرالیا

ماشین های شستشوی لودر جلو و لودر بالا در کنار یکدیگر
لودرهای برتر (درست) می توانند گزینه بهتری برای یک خانواده بزرگ باشند.

لودر برتر یا لودر جلو؟
به طور کلی ، ما لودرهای جلو را برای عملکرد عالی ، لطافت و راندمان آب آنها ترجیح می دهیم.

اما تمام این راندمان آب با هزینه چرخه طولانی تر همراه است و چندین ساعت طول می کشد برای یک بار کامل ظرفیت.

بنابراین اگر چندین بار کار خود را انجام داده اید ، پس زمان لوکس بودن شما نیست ، بنابراین ممکن است یک لودر برتر گزینه های بهتری برای خانواده های بزرگ باشد. با بار مصرف بیشتر آنها ، لودرهای برتر تمایل به برنامه های بسیار سریع تری دارند ، بنابراین می توانید از طریق سفیدها ، رنگینها ، ظرافتها و ماسوره ها برق بگیرید - و همه آنها را با نور کافی در روز در اختیار داشته باشید تا کاملاً خشک شوند.

هنوز یک لودر جلو را ترجیح می دهید؟ خوب. کافی است آن را شب ها بارگیری کنید و از عملکرد شروع تاخیر استفاده کنید ، بنابراین اگر هنگام بارگیری چندین بار دارید ، در سحرگاه انجام می شود. سپس چرخه دوم را زودتر شروع کنید تا بهترین فرصت خشک شدن در همان روز وجود داشته باشد.

ما لودرهای جلو را ترجیح می دهیم ... اما تمام بازده آب با هزینه چرخه طولانی تر به دست می آید

با توجه به یک دسته کوچک موسیقی جاز؟
فکر می کنید یک دسته کوچک موسیقی جاز خشک کن واشر گزینه خوبی برای یک خانه کامل است؟ دوباره فکر کنید

دو دستگاه در یک دستگاه صرفه جویی در فضا است ، اما قابلیت خشک کردن آنها برای مقادیر زیادی لباسشویی مناسب نیست.

دلیل آن این است که ظرفیت خشک کردن آنها معمولاً فقط نیمی از ظرفیت شستشوی آنها است ، بنابراین بار کامل به معنای بیرون کشیدن نیمه و خشک شدن در دو لات است و خشک کردن نیز سنین طول می کشد - حداکثر شش ساعت و نیم.

شما با لوازم مستقل بهتر هستید.

معضلات مواد شوینده
ممکن است فکر کنید برق بیشترین هزینه شستشوی در حال انجام است ، اما در واقع مواد شوینده شماست ، بنابراین اگر به صورت عمده شستشو می دهید ، می تواند هزینه ای برای شما داشته باشد.

خبر خوب این است که ما متوجه شده ایم که برخی از شوینده های ارزان قیمت مارک های گران قیمت و پریمیوم را نیز انجام می دهند. بنابراین بررسی مواد شوینده لباسشویی ما را بررسی کرده و پس انداز کنید.

در حالی که ما در مورد این موضوع هستیم ، همچنین دریافتیم که شما می توانید با استفاده از کسری از دوز توصیه شده عملکرد بسیار خوبی بدست آورید ، بنابراین می توانید هزینه های خود را بدون آسیب رساندن به قدرت تمیز کردن کاهش دهید.

شستن شاد!

  • کریم قدوسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی