لوازم منزل

خرید لوازم منزل

لوازم منزل

خرید لوازم منزل

نحوه خرید بهترین پاک کننده سطح

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸، ۰۷:۰۵ ب.ظ

راهنمایی برای بهترین مجریان در اتاق ها و سطوح مختلف.
تمیز کننده دست را با استفاده از اسپری تمیز کننده روی گلدان
اشلی ایرادیل
اشلی ایرادیل
در حالی که معدودی از ما واقعاً از تمیز کردن لذت می بریم (و آنهایی که شما انجام می دهید - خانه من نیاز به هزینه بیشتری دارد) ، ما انتظار داریم که آن چند دلار که برای تمیز کردن محصولات خرج می کنیم ، فقط به اضافه کردن بار شیمیایی موجود در فاضلاب های ما نیست ، بلکه در واقع از شر خاک ما خلاص شده اند. اما علاوه بر عملکرد ، چه چیز دیگری را باید جستجو کنید؟

در CHOICE ما فقط یک نوع پاک کننده سطح را آزمایش نمی کنیم - بازاریابان به انواع مختلفی از سطح متنوع شده اند. شما نتایج را برای:

بهترین پاک کننده های عمومی یا چند منظوره
بهترین پاک کننده های توالت
بهترین پاک کننده های حمام
بهترین پاک کننده های کف
بهترین پاک کننده های پنجره
پاک کننده های حمام
به دنبال پاک کننده های حمام هستید؟
ما آزمایش کرده ایم تا بهترین ها را پیدا کنیم.

به بررسی تمیز کننده های حمام مراجعه کنید
پاک کننده های سطحی برای چه سطحی مناسب نیستند؟
در حالی که در حالت ایده آل یک پاک کننده سطح همه چیز را تمیز می کند ، اکثر پاک کننده ها ادعا می کنند برای بعضی از سطوح از آکریلیک گرفته تا روکش چوب مناسب نیستند. قبل از خرید محصولی که قبلاً از آن استفاده نکرده اید ، به لیبل نگاهی بیندازید ، یا اسپری های تست وصله ای را در یک منطقه کوچک ببینید که در آن هرگونه صدمه یا تغییر رنگ زیاد قابل توجه نیست. محصولات معدودی وجود دارد که هیچ سطحی را که مناسب آن نیست ، ذکر نکرده اند ، اما بهتر است با این موارد نیز محتاط و آزمایش پچ باشید.

استفاده از پاک کننده های سطحی چقدر آسان است؟
تقریباً تمام بطری های تمیز کننده سطح به گونه ای ساخته شده اند که بتوانند از آن ها استفاده آسانی داشته باشند ، با استفاده از تورفتگی انگشت و دستگیره ماشه به اندازه کافی بزرگ برای حداقل دو انگشت. آنهایی که در تست های ما خوب عمل می کنند به چربی آرنج زیادی احتیاج ندارند ، با این وجود با تلاش بیشتر ، احتمالاً همه بهتر از آنچه در آزمایش های ما انجام داده اند عمل خواهند کرد. برخی از استثنائات این امر شامل پاک کننده های توالت است که دارای خم U غیرقابل تصور در طراحی خود هستند تا در زیر رینگ قرار بگیرند ، و پاک کننده های کف که تمایل به کنسانتره هایی دارند که برای جابجایی در آب مخلوط می شوند.

پاک کننده های سطحی چقدر ایمن هستند؟
محصولات تمیز کننده باید دارای یک برگه داده ایمنی مواد (MSDS) باشند. MSDS سندی است که اطلاعات بیشتری در مورد محصول نسبت به آنچه در برچسب مشاهده می کنید ، دارد. این ترکیب محصول را شرح داده و جزئیات آن را در مورد خواص مواد خطرناک و تأثیر آنها بر سلامتی و ایمنی ارائه می دهد. این برنامه همچنین شامل اطلاعاتی در مورد روشهای صحیح نگهداری و نگهداری ، اقدامات اضطراری و ملاحظات دفع آن است.

آیا پاک کننده های سطح در اطراف کودکان بی خطر هستند؟
برخی از رنگهای واضح وجود دارد که باعث می شود اسپری های تمیز کننده سطح برای کودکان خردسال بسیار جذاب به نظر برسند زیرا به نظر می رسد مانند صاف. آن را با رایحه برخی از آنها ترکیب کنید و آنها می توانند یک خطر باشند ، بنابراین به یاد داشته باشید که اگر آنها را در محل قرار دارید ، آنها را از دسترس کودکان و حیوانات خانگی دور کنید و آنها را به حالت "خاموش" تبدیل کنید.

چه نوع عطرهایی در پاک کننده های سطح وجود دارد؟
هر کس حس خوبی دارد که بوها باعث می شود که آنها بخواهند دلش بخورند و از نظر آنها مهم نیست. اگر می توانید قبل از خرید خرخر کنید ، حداقل می دانید که هنگام استفاده از آن در خانه خود با بویایی کنار می آیید. بعضی از پاک کننده ها بدون عطر در دسترس هستند.

پاک کننده های سطح اسپری چگونه استفاده می شوند؟
اکثر آنها در انتهای خروجی اسپری دارای نازل هستند. بسیاری از آنها می توانند به حالت خاموش تبدیل شوند ، و بسیاری نیز گزینه های اسپری و جریان دارند ، در غیر این صورت به عنوان یک اسپری غبار غلیظ یا اسپری جریان نازک شناخته می شوند. ممکن است یک نوع را ترجیح دهید ، اما هر دو به اندازه دیگری خوب هستند.

اسپریهای سطحی چه کاربردهای دیگری دارند؟
تعداد کمی از پاک کننده های هدف عمومی ادعای چندین استفاده را دارند (جدا از هدف اصلی تمیز کردن) ، اما گاهی اوقات شاهد ادعاهای مربوط به آفات برای جلوگیری از بوی محصول هستیم ، و برخی دیگر ادعاهای ضد باکتریایی دارند که رایج تر است.

  • کریم قدوسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی