لوازم منزل

خرید لوازم منزل

لوازم منزل

خرید لوازم منزل

نحوه خرید بخارپوش

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸، ۰۷:۰۴ ب.ظ

آیا به دنبال یک روش مناسب برای اتو کشیدن چین های اطراف خانه خود هستید - بدون آهن؟
پیراهن آب گرم با بخار پز
کیم گیلمور
کیم گیلمور
برای تضمین داشتن بخار پوشاک ، نیازی به تهیه کمد  لباس مجلسی نیست . آنها می توانند به همان اندازه در خانه یا در حال حرکت مفید باشند. اگر می خواهید لباس پارچه ابریشمی خود را صاف کنید ، کت و شلوار تجاری که در چمدان شما نشسته است را تازه کنید ، یا حتی پرده های چروکیده را نیز بپوشانید ، بخار پشمی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

در این صفحه:

از موارد خاص خود محافظت کنید
آنها چگونه عمل می کنند؟
ویژگی های اصلی برای جستجو
هزینه
از موارد خاص خود محافظت کنید
اگر مبلغی عادلانه برای کمد لباس خود خرج کرده اید ، یا لباس های ظریف و پرنعمت زیادی داشته باشید ، یک بخارپایه ممکن است قیمت کمی برای پرداخت آن باشد تا به شما در مراقبت بهتر از چیزهای خوب خود کمک کند. از آنجا که هیچ فشاری بر روی الیاف پارچه وارد نمی شود ، همانطور که در آهنی ها  و ایستگاه های بخار وجود دارد ،  بخارپوشهای پوشاک روی پارچه های شکننده بسیار ملایم تر هستند.

آنها فقط به چین و چروک های کمد لباس شما محدود نمی شوند - می توانید از بخارهای مخصوص پوشاک در اثاثه یا لوازم داخلی ، فرش و حتی پرده ها استفاده کنید (بدون هیچ زحمتی برای پایین آوردن آنها!). بخار همچنین می تواند باعث کاهش بو در این موارد شود.

بخارپوش پوشاک
به دنبال بخارپوش های پوشاک هستید؟
ما آزمایش کرده ایم تا بهترین ها را پیدا کنیم.

به بررسی بخارپوش های پوشاک مراجعه کنید
آنها چگونه عمل می کنند؟
بخارپوش های گرمایش خیلی سریع برای گرم شدن هستند اما فهمیدیم که بخارپزها می توانند مواد مرطوب را از خود دور کنند ، بنابراین اگر قصد پوشیدن لباس هایی با بخار تازه را دارید بخاطر داشته باشید ما همچنین دریافتیم که آنها بر روی موادی مانند ارگانزا یا جین موثر نیستند ، اما برای لباس و لباس مناسب بودند. (اگر نتیجه بهتری دارید ، سعی کنید کمی کار را روی دکمه های دست و پا یا دستمال کشید ، اما مراقب باشید که خود را با بخار نسوزانید.)

به طور کلی ، بخارهای پوشاک به طور کامل آهن را جایگزین نمی کنند. برخی پارچه ها مانند ارگانزا ، پنبه یا جین برای بیرون کشیدن تمام خلال ها به آهن مناسب احتیاج دارند ، در حالی که پارچه های دیگر مانند پلی پنبه و پشم ممکن است به سادگی به یک آهن داغ نیاز داشته باشند تا آنها به بهترین نتیجه برسند.

ویژگی های اصلی برای جستجو
برای بهترین نتیجه به دنبال یک بخار پوشاک با این ویژگی ها باشید. به نظر می رسد آنها اساسی یا واضح به نظر می رسند ، اما وقتی از خانه های جدید بخارپز در خانه استفاده می کنید زندگی را آسان تر می کنند - به ویژه اینکه بعضی از این موارد را نمی توان در مغازه نادیده گرفت.

بخار متغیر
این به  شما امکان می دهد مقدار بخار را متناسب با پارچه ای که بخار می کنید تنظیم کنید.

قطب تلسکوپی
بخارپوش های پوشاک فضای کمی نسبتاً مناسب را به خود اختصاص می دهند ، اما یک قطب تلسکوپی به شما کمک می کند تا شما را برای جمع آوری بیشتر جمع کند.

چرخ ها
چرخ ها بخار شما را بسیار راحت تر می کنند.

جا رختی
 در هنگام بخار کردن می توانید از چوب لباسی داخلی برای آویزان کردن مواردتان استفاده کنید.

لوازم جانبی و لوازم جانبی
این موارد می تواند شامل یک دستکش محافظ باشد ، بنابراین از بخار استفاده نمی شود ، ضمیمه ها برای کنترل بیشتر از جمله ایجاد پلات ، یک برس پارچه برای ضخیم تر (که به باز کردن الیاف برای بخار شدن کمک می کند) یا تخته ای برای لاغر شدن لباس در برابر افقی و / یا عمودی.

بخار دستی
بسیاری از بخارپوش های دستی دارای دستی هستند و برای مسافرتهای شغلی ایده آل هستند و یا اگر در یک رویداد ویژه به خارج از خانه شرکت می کنید ، اما با استفاده از آنها به راحتی باید از آنها استفاده کنید زیرا باید یک چوب لباسی پیدا کنید که به آن حرکت نکند. همانطور که آهن می کنید ، یا یک سطح افقی مناسب. آنها همچنین از ظرفیت آب کمتری برخوردار خواهند بود (و به طور مکرر نیاز به دوباره پر کردن مجدد دارند).

هزینه
بخارپوش های پوششی که آزمایش کردیم از 49 تا 499 دلار قیمت دارند.

  • کریم قدوسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی